Livrare si Plata
LIVRARE
Livrare electronică (PDF trimis prin e-mail):
1. În cazul în care cumpărați raport istoric service auto, veți primi prin e-mail un raport 100% detaliat in format PDF.
2. În cazul în care cumpărați cod fsc si update harti, veți primi un e-mail care include hartile/codul fsc și instrucțiunile clare de instalare.
Produsele comandate sunt livrate direct prin email cu un timp de livrare cuprins intre 1 minut si 3 ore*
*ATENTIE !!! Timpii de livrare nu sunt garantanti deoarece verificarile de service sunt furnizate de partenerii nostrii, din acest motiv pot aparea diverse intarzieri cauzate de partenerii cu care colaboram!
In situatia in care au trecut cele 24h (termenul maxim de livrare) iar raportul dvs nu sa livrat pe email in folderul inbox sau folderul spam va rog sa ne contactati direct pe email!
PLATA
Plata online folosind cardul
Ai plătit până acum online?
Dacă da, atunci știi deja că este cea mai simplă și mai rapidă metodă de plată.
Se poate efectua plata online cu cardul, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD(inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2) active din punct de vedere plata online.
Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul '3-D Secure' elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
Returnari si rambursari
Verificarea istoricului online oferit de https://istoricbmw.ro/ este un serviciu online, livrarea istoricului se face exclusiv in format digital (pdf trimis pe e-mail) o data ce raportul este generat in format pdf contravaloarea acestuia nu mai poate fi returnata. In cazul in care raportul nu cuprinde destule informatii https://istoricbmw.ro/ nu este responsabil pentru lipsa informatiilor din raport, lipsa informatiilor din raport dovedesc ca autovehiculul verificat nu a intrat niciodata intr-o unitate de serivce autorizata, sau acesta nu are informatii inregistrate in baza de date digitala a dealerului, prin urmare nu putem sa va oferim o rambursare deoarece partenerii nostri fac verificarea, verificare care implica niste costuri.
Retineti ca exista posibilitatea ca autovehicul sa nu aiba o inregistrare digitala intr-o reprezentanta / service autorizat, din acest motiv nu ne facem responsabili !
Rambursarile se fac doar daca in cazul in care https://istoricbmw.ro/ greseste seria VIN sau trimite un alt raport decat cel cerut !